torsdag 11 augusti 2016

Vi kvinnor är vackra utan att vi ska behöva förändra oss

Sandra Rönnberg Söderberg
Innovatören Sandra Rönnberg Söderberg berättar om sin skapelse Juniid Thights Woman.

– Jag ville ha något snyggt och bekvämt och något som faktiskt fungerade fullt ut, men det gick inte att hitta någonstans så då bestämde jag mig för att ta fram en egen produkt.

Vägen har inte varit inte spikrak och det visade sig vara svårt att hitta ett material som uppfyllde alla mina krav. Byxan skulle kännas luftig och vara tunn, slitstark, snabbtorkande, elastiskt och hålla sig på plats. Jag ville dessutom att thightsen inte skulle påverka kroppsformen, jag ville bryta normen och förmedla att vi kvinnor är vackra utan att vi ska behöva förändra oss och klämma in oss i obekväma plagg.

Juniid Thights Woman är resultatet av många sena nätter och långa dagars funderande och klurande och nu äntligen kan både jag och många med mig njuta av heta sommardagar fullt ut och det kan våra lår också! Vi säljer Juniid Thights Woman i vår webbshopDet har varit en lång och ibland jobbig resa, men jag är väldigt nöjd med resultatet.
 Jag har inte lårskav längre och det behöver ingen ha! Juniid Thights löser problemet, de är både snygga, funktionella och bekväma. 

Med Juniid kan jag gå hur långt jag vill!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar